tidsbrist?!

Tiden bara rinner iväg och jag hinner knappt med själv! Orken är helt väck och kroppen känns tung som bly. Försöker komma ut och gå men benen bär mej inte. Börjat få tillbaka yrseln och domningar i händerna igen. Ska snart boka en återbesökstid hos Vc igen, ska göra det efter gastro på måndag (23 mars) 
 Gastron har jag lite ångest över, men ska få sövas iaf. Skönt det. Men jag ska vara på sjukhuset kl 12.30 och fasta sen 6.30. Klurar på hur jag ska lägga upp frukosten så jag står mej så länge som möjligt. Kommer vara så sjukt hungrig. Hoppas dom hittar nåt som är fel så man kan få ett svar. 

Annars har jag fastnat lite i sockret igen denna helgen känner jag. Råkat smyga ner lite godis i magen denna helgen. Men nu är det måndag och nya tag. Laddat med frukost i magen och ska försöka hålla kosten idag och resten av veckan. Måste dra ner på alla kolhydrater  (igen) mår bäst utan så mkt kolhydrater.  Och mer promenader är ett måste! 

Denna veckan måste jag dock oxå fixa nya linser som jag skjutit på i flera månader. Men är verkligen mkt nu med Bnk (med Vincent) läkarbesök och Olle mår dåligt igen. + att det är hjälpismånad i mars på 30 timmar. 

Just det ja,  även katterna flyttade för en vecka sedan. Ner till Olles syster + familj i Skåne. Skönt att slippa ett ångestmoment mitt i allt. 
Men vi har haft mysiga dagar denna månaden trots alla bekymmer ;)
Fika ute på Björkö
Min snygga man
Fika på balkongen med V
Go lunch på balkongen i värmen
Middag på ekohönsfärs (och mjölkfritt och vetefritt bröd)
Vi har lyxat oss ganska gott under marsvärmen. Mjölkfritt och vetefritt
Gopizza både mjölkfritt och vetefritt 
Första mars gav oss vintervärder med snöstorm ;)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life is what you make of it

Janina heter jag som skriver och denna blogg är lite som en dagbok om mitt liv som jag delar med min man och son Vincent, född Januari 2010 ♥ Hemmafru och trivs med att få tillbringa dagarna med min son. Försöker leva efter magkänslan och att göra det jag trivs med! Väntar på rätt tillfälle och rätt lägenhet för att flytta tillbaka till min hemstad Göteborg ♥

RSS 2.0