Wow... 6 månader!

6 månader har gått sen jag skrev här sist. Minns tillbaka över hur dåligt jag mådde sista tiden 😯 Allt är så mycket bättre just nu, om man bortser alla problem min kropp ger mej 😉 Men här har jag nära till mamma och pappa och bror med familj. Kan få hjälp med Vincent när kroppen inte orkar mer.
Så vad har hänt under dessa 6 månader då...

1 september flyttade vi till en 2a vid Slättadamm. Allt gick så fort och löste dej hur bra som helst !

Olle gick typ in i väggen på sitt jobb i Alingsås   och blev sjukskriven 7 veckor. Under dessa veckorna fick han erbjudande om att få komma tillbaka till sitt gamla jobb i Göteborg,  som han tackade ja till! Så 1 december började han på CGI Göteborg igen!

I samband med nytt jobb fick vi köpa bil igen. En snygg Volvo v70 för 15.000 vilket kap det sen var, rullar fint!

Jag väntar fortfarande på tid för gastroskopi, fick tid med posten idag, så 23 mars sövs jag !

17 februari startas Vincents utredning, blir klar i april.

13 Januari började Vincent hos dagmamman. Går hur bra som helst, han trivs och barnen älskar honom. Jättekul. Så där är han 15 Tim i veckan. Tis-tors 9-14. 

Jag och Vincent har varit en vecka i Sälen och Vincent gick på skidskola och han älskade det!

Hmm undrar om det är något jag glömt...
Ska iaf lägga upp lite bilder från det här halvåret som gått imorgon 😊





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life is what you make of it

Janina heter jag som skriver och denna blogg är lite som en dagbok om mitt liv som jag delar med min man och son Vincent, född Januari 2010 ♥ Hemmafru och trivs med att få tillbringa dagarna med min son. Försöker leva efter magkänslan och att göra det jag trivs med! Väntar på rätt tillfälle och rätt lägenhet för att flytta tillbaka till min hemstad Göteborg ♥

RSS 2.0