Plenering av mat för denna dagen!

Mår inte helt bra idag så maten består av lite väl mkt kolhydrater, men ja det är en ny dag imån!

Frukost: Bovetegröt med gojibär, färska blåbär och jordgubbar och en skvätt cashewmjölk. En liten kopp kaffe.

Lunch: Hade ingen mat hemma så det blev 1 msk jordnötssmör medans Olle åkte och handlade mat. Sen blev det en kopp nyponsoppa med kokosgrädde och en portion bananpannkakor på 1 banan + 1 ägg och ca 1 msk blåbärssirap. Provsmade även lite lite på Olles risnudelsoppa😋

Mellanmål: 1 fruktbar och 2 små chiafröknäcke med 1 kalkonskinka

Middagen blir indisk med hembakat vetefritt naanbröd

Kvällsmaten blir en kopp te med en liten skål sockerfri aprikoskräm. (Blev en skål med ljumna jordgubbar, björnbär, svartvinbär, tranbär med kanel och kokosgrädde och en pytteskvätt honung istället för kräm. Lite vitaminboost mot halsen)

Ska försöka att inte småäta nåt nu mellan måltiderna, men det är svårt när man ätit så mycket kolhydrater under dagen 😑

EDIT: Råkade bli en näve mullbär nu på kvällen, 2 sockerfria lakritsbitar. 1 ingefäragodis mot halsen. Känns som jag missat nåt 😕





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life is what you make of it

Janina heter jag som skriver och denna blogg är lite som en dagbok om mitt liv som jag delar med min man och son Vincent, född Januari 2010 ♥ Hemmafru och trivs med att få tillbringa dagarna med min son. Försöker leva efter magkänslan och att göra det jag trivs med! Väntar på rätt tillfälle och rätt lägenhet för att flytta tillbaka till min hemstad Göteborg ♥

RSS 2.0