Sista semesterdagen = Ångest!

Usch.. vill inte.. är inte redo för att vara själv hemma igen. Hade så gätna velat att Olle var hemma en vecka till åtminstone. Är så ensam här oxå. Jag och V har ingen att umgås med här. Måste hitta en lägenhet snabbt för jag orkar inte längre.
Torsdag kommer iaf en H hit från Göteborg. Kanske kan få hit mamma och pappa nån dag, ev att lillasyster kan sova över. Måste komma på nåt för att orka igenom veckorna fram tills vi hittar en lgh och kan flytta härifrån...

Ska försöka njuta av denna dagen iaf. Är kanonfint väder oxå. Hela veckan ska vara fint!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life is what you make of it

Janina heter jag som skriver och denna blogg är lite som en dagbok om mitt liv som jag delar med min man och son Vincent, född Januari 2010 ♥ Hemmafru och trivs med att få tillbringa dagarna med min son. Försöker leva efter magkänslan och att göra det jag trivs med! Väntar på rätt tillfälle och rätt lägenhet för att flytta tillbaka till min hemstad Göteborg ♥

RSS 2.0