Göteborg

Det blev en härlig dag i Göteborg! Vi åkte en snabbis in till Göteborg, tog en glass nere vid Eriksberg och kollade på båtarna. Var lite för varmt för V bara, 30 grader i skuggan, så O och V åkte in till Naturhistoriska museet och jag åkte med mamma och pappa hem och satte oss på balkongen och åt nektariner och vattenmelon.



Sen åkte jag och O snabbt in till Ikea medans V åt middag hos mamma/mormor. O skulle ha lådor till sina papper. Passade på att veckohandla på Willys oxå. Hade med oss kylklampar och kylväska, smidigt! :)
Nu har vi precis ätit kvällsmat och carobbollar. Kollar på lite tv medans Os mat puttrar på spisen. Har fått problem med min visdomstand igen :(
Har fått ont i tandköttet i runtom tanden och det blöder :( Trots att jag borstat och lagt på Corsydyl 2 ggr om dan :( Hoppas det blur något bättre till impn, Vill inte till tandläkaren och spola rent igen. Var den värsta smärtan jag nånsin vart med om. Grät hela förra lördafen efter tandläkarbesöket :(
Ne nu ska jag försöka komma i säng sbart. Så man orkar morgondagen imån.. Ångest! !








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Life is what you make of it

Janina heter jag som skriver och denna blogg är lite som en dagbok om mitt liv som jag delar med min man och son Vincent, född Januari 2010 ♥ Hemmafru och trivs med att få tillbringa dagarna med min son. Försöker leva efter magkänslan och att göra det jag trivs med! Väntar på rätt tillfälle och rätt lägenhet för att flytta tillbaka till min hemstad Göteborg ♥

RSS 2.0